Заходьте на сайт через чи інші соціальні мержі.

Об’єднання предметів у групи за їх призначенням. Множина. Утворення множин.

Мета: закріпити поняття «зліва – справа», «вгорі – внизу», «стільки, скільки», формувати вміння учнів об’єднувати предмети у групи за їх призначенням, вчити утворювати множини; розвивати логічне мислення, мовлення, пам’ять, уяву; виховувати старанність та охайність.

Обладнання: мультимедійна дошка, таблиця « Сиди правильно», предметні малюнки, іграшки, геометричні фігури, ілюстрація до казки « Ріпка».

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку.

Встали всі рівненько,

Усміхнулися гарненько.

Не дрімати, не лежати,

Лише думати і працювати.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Учитель. На сьогоднішньому уроці ми закріпимо поняття «зліва – справа», «вгорі – внизу», «стільки, скільки», навчимося об’єднувати предмети у групи за їх призначенням, утворюючи різні множини, познайомимося, що таке множина.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Учитель. Діти, подивіться, як стало ясно у нашому класі. Це сонечко почуло, який буле цікавий урок, завітало до нас. Давайте ж посміхнемося сонечку і покажемо, як ми вміємо працювати.

Демонструють слайд із зображенням сонечка, яке посміхається.

ІV. Актуалізація опорних знань учнів.

  • Гра «Назви сусідів».

Учитель з’ясовує, чи зрозуміле дітям слово «сусід». Потім розташовує іграшки на столі. Діти, виходять до столу, показують названу іграшку і говорять, де вона знаходиться ( використовують слова «зліва», «справа», «між», «попереду», тощо), називають її сусідів.

-   А тепер назвіть сусідів цих героїв.

Демонструють слайд із зображенням героїв казки « Рукавичка».

  • Фізкультхвилинка

Вправа 1. Встаньте, підніміть вгору спочатку праву руку, потім ліву, опустіть руки вниз.

Вправа 2. Руки на пояс, поверніться туди, куди показують правий, лівий лікоть.

Вправа 3. Сядьте. Поверніться та посміхніться сусідові, що сидить біля вашої правої руки, а потім тому, що сидить біля вашої лівої руки.

V. Вивчення нового матеріалу.

  1. Об’єднування предметів у групи за їх призначенням.

(Учитель викладає на набірному полотні малюнки посуду, взуття, одягу у будь – якому порядку. Пропонує учням пропонується згрупувати ці предмети за відповідними ознаками. Учні обмотивовують свій вибір).

  1. Робота за підручником ( с. 8)

Завдання 1. Який предмет зайвий? Чому?

( Зображено 3 пташки, 1 тигрик, 4 чашка ( 3 однакові, 1 – ішна).

Завдання 2. ( На малюнку зображено учнівське приладдя і спортивний інвентар).

  1. Назвіть кожен предмет
  2. Об’єднайте предмети у групи за їх призначенням.
  3. Скільки предметів у кожній групі?

Висновок. Отже, об’єднати предмети у певні групи нам допомогли спільні ознаки цих предметів. Групу предметів, об’єднаних за певною ознакою, називають множиною.

Завдання 3. Множина бджіл – рій. Бджола – це елемент множини.

Висновок 2. Отже, множина складається з елементів.

VI. Закріплення вивченого матеріалу.

  • Робота в парах « Утворити множину».

Учитель роздає на кожну парту картки із зображенням різних малюнків   ( квітів, іграшок, меблів тощо). Учні повинні утворити множини, мотивуючи, чому саме такі елементи входять у цю множину.

  • Робота за підручником ( с. 8, впр. 4).
  1. Скільки елементів містить множина тюльпанів? А троянд?
  2. Утворіть інші множини: за кольором, розміром, призначенням. Скільки елементів містить кожна з них?
  3. Як називають множину квітів у вазі? ( Букет).
  • Робота в зошитах з друкованою основою (с. 3, завд. 1 – 4).

  • Фізкультхвилинка.

Рахували ми, трудились.

А писати ще не вчились.

І щоб гарно нам писати,

Треба пальці розім’яти.

Ручки кілька раз стріпнемо

І писати ми почнемо.

Відпочивши, дружно враз

До роботи взявся клас.

  • Підготовка до написання елементів цифр.

Повторення правил сидіння при письмі ( використання таблиці « Сиди правильно під час письма»), як правильно класти зошит, тримати ручку.

  • Графічний диктант

Учитель. Поставте крапку, проведіть лінію на одну клітинку вниз, далі проведіть лінію на одну клітинку праворуч, потім на одну клітинку вгору, потім знову на одну клітинку вниз і таким чином продовжіть малюнок до кінця рядка.

Ось який візерунок повинен вийти у вас:

Учитель. Поставте крапку, проведіть лінію на одну клітинку вниз, потім на одну праворуч, на одну клітинку вгору і на одну клітинку ліворуч. Яка фігура у вас вийшла? ( Квадрат).

-         Повторіть цей малюнок через клітинку ще 4 рази. Ось що у вас вийшло.

-         Розфарбуйте другий квадрат зліва синім кольором, а третій справа – червоним.

VII. Підсумок уроку.

  1. Чого ви навчилися на уроці?
  2. Як ви розумієте, що таке множина?
  3. Із чого складається множина?

 

Цікавинки

Нарешті у вас появився новий офіс. Звичайно, проблем чимало: переїзд зі старого місця, нові офісні меблі, облаштування. В цьому вам допоможе компанія Novy-Office – novy-office.com.ua/ru/pereezd/. Компанія організує недорого переїзд офісу, забезпечить вантажниками, надасть складські послуги, при потребі допоможе відремонтувати офісні меблі.

Рекомендуємо

Коментування вимкнено

 На річці osinj15

Гостьова


Гість
Зацікавленим історією ...

Сергій
Карти роських земель пізн...

Гість
Для зацікавлених історією...

Ірина
Коли копіюєте матеріал з ...

Denis
Excellent site! Great...

Downloads