Заходьте на сайт через чи інші соціальні мержі.

Свято книги для молодших школярів

Свято книги для молодших школярів

Мета. Свято проводиться з метою вшанування першої прочитаної книжки першокласникам, розвитку інтересу до художньої книги, виховання бережного ставлення до книги.

Обладнання: вислови про книгу, виставка книг, виставка дитячих малюнків до своїх перших книжечок, плакат «В Країну Читалію», грамзапис «Голубий вагон».

Вчитель:

Безмежна сила книги. Без неї людина сліпа. Книга відкриває перед нами великий світ. Протягом усього життя ми звертаємося до книжки. Згадайте першу казку, яку вам розповіла мама чи бабуся, свої улюблені книжечки, коли, будучи зовсім маленьким, не вміли ще як слід розмовляти, а вже роздивлялися малюнки, щось уявляючи, фантазуючи.

І коли ви дізналися про літери, навчилися з них складати слова, а зі слів – речення, ви й самі стали читачами. З дитячих літ книжка допоможе зрозуміти вам світ, що вас оточує. Книга вам допоможе вам у навчанні і вихованні, збагатить знаннями, зміцнить волю, пробудить мрію. Книга – мудрий друг, який, не вміючи говорити, розказує вам про надзвичайні пригоди і подорожі, про дива.

Запам’ятайте, книга, прочитана вами в дитинстві, залишається в пам’яті на все життя.

Ось тому ми ніколи не забуваємо про книгу і сьогодні проведемо свято у нашій школі – це Свято книги.

1-й учень:

Дорогі малята, гості, мами й тата!

В нас сьогодні перше книжчине свято!

Будем разом відзначати,

Книгу-друга шанувати.

2-й учень:

Свято книги! – зазвучало

Серед школи, як сигнал.

Свято книжчине настало,

Клас наш – мов читальний зал.

3-й учень:

Дружба з книгою – це свято,

Не було б його у нас,

Ми б не знали так багато

Про новий і давній час.

4-й учень:

В кожнім домі, в кожній хаті –

У містах і на селі, -

Хто навчився вже читати,

Має книжку на столі.

5-й учень:

Всі ми в книзі знайдемо,

Кращої не знаємо,

Добрий і вірної,

Подруги малят!

6-й учень:

Книгу зрозумілою,

Чесну, добру і сміливу

І дівчатка, й хлопчаки –

Хочуть всі читать!

7-й учень:

Із малими читачами

В хаті клопіт вечорами:

Від книжок, хоч треба спати,

Їх ніяк не відірвати.

8-й учень:

Книго, друг ти наш незмінний,

Улюблений з ранніх літ,

Ми з тобою пізнаємо світ,

Ми побачим всю країну –

Нашу рідну Україну.

9-й учень:

Як краплин у Дніпрі,

Як зірок угорі,

Як листві на гіллі, -

Стільки книг на землі!

Є великі і малі,

Є легкі і важкі,

На полицях, в столі –

Наші друзі – книжки.

10-й учень:

В мене є книжок багато –

І новенькі, і старі,

Як пішов до школи з татом,

Всі книжки віддам сестрі.

Хай вона сама читає

Про Лисичку й Журавля,

Хай вона тепер узнає,

Як багато знаю я.

11-й учень:

Коли вмієш сам читать –

Не треба мамі докучать,

І до бабусі вже не йти

Ну прочитай, мовляв, хоч ти!

Сестру упрошувать не треба,

Щоб прочитала щось для тебе,

Ані благать, ані прохать,

А просто взять і прочитать.

12-й учень:

Книги дружать з дітворою,

Полюби їх у житті –

І улюблені герої

Будуть друзями тобі.

13-й учень:

Сторінки книжок завітних

Всіх нас доброму навчать –

Працювати і учитись,

І вітчизну шанувать..

(Вчитель демонструє плакат «В Країну Читалію».

Під грамзапис «Голубий вагон» учитель пропонує малятам відправитись у цікаву мандрівку. Їх зустрічає Королева книг.)

Королева книг:

О! Мої маленькі друзі! Я дуже рада зустріч з вами! Я – Королева книг, а це мої володіння. Ви хочете стати читачами мого королівства?

Діти: Так!

Королева книг:

Але щоб стати справжнім читачем, ви повинні відгадати загадки, які підготували жителі королівства – казкові герої. Назвіть їх хором!

Діти: Буратіно, Червона Шапочка, Колобок, Мальвіна!

( Казкові герої загадують загадки.)

Буратіно:

Дуже я потрібна всім –

І здоровим, і малим,

Всіх я розуму учу,

А сама завжди мовчу.

Колобок:

Не думає, не гадає,

А інших навчає.

Червона Шапочка:

Не сорочка, а зшита,

Не кущ, а з листочками,

Не людина, а говорить.

Мальвіна:

Завжди можу стати в пригоді,

Моїх порад вам не злічить.

І кажуть про мене в народі:

«Мовчить, а сто дурнів навчить».

Королева книг

Молодці! Ой, хтось стукає! О, рада бачити вас, листоношо Печкін. Хто ж це надіслав нам листа? (Королева читає листа.) «Здра-здуйте, ребйонкі! (Ой, безграмотно як!) Надсилаю вам пісмецо з порадами, що робить, щоб стать «гарним» читачем, а іще щоб вас похвалі лі. (Хіба за це хвалять?) Ось мої поради для вас:

- Прокидайтеся вранці якомога пізніше, тоді ви обізятятельно запізнітеся на урокі. (жахлива порада.)

- Портфель ще звечора готуй: спочатку поклади туди підручники, а потім до них долий відро води! (неправильно повчає.) Дрібненькі зошити поріж. Гарненько розмішай… Але все це ти сам не їж – товаришу віддай!»

Ні, ні, діти! Ми з вами знаємо, що книги і зошити – наші друзі й помічники. А хіба можна так поводитися з друзями?!

Діти: Ні!

Королева: Ось і підпис: «Ваша найкраща подруга старушка Шапокляк».

Буратіно: шановна королево! Ви не бійтеся за своїх підданих. Ці діти ніколи не скривдять книг, бо вони люблять читати і знають правила поводження з ними. (Звертається до дітей.) Любі першокласники! Розкажіть правила нашій королеві.

Діти:

1. Книгу потрібно брати тільки чистими руками.

2. Коли перегортаєш сторінку, не можна слинити пальці, бо від цього псується папір, а ще це негігієнічно.

3. Для кращого збереження книги необхідно обгорнути її обкладинкою.

4. щоб з книги не випали аркуші, не перегинай її.

5. Бережи книгу від води та сонячного проміння – вони шкодять книзі.

6. Під час читання не загинай кутики аркушів, а користуйся закладкою.

7. не читай під час споживання їжі.

8. щоб підручник довго служив, обгорни його і не клади в книжку олівців та інших предметів.

Королева:

Книжка скаржилась Мар’яні:

Книжка:

Я у тебе не в пошані.

Звідкіля це на мені

Плями сині та масні?

Подивися, от сторінка:

Намальована хатинка,

Під хатинкою маля

І написано: «Це – я».

Ось я і втекла від дівчинки, яка мене била і не берегла. Тому хочу повернутись до себе в бібліотеку.

Королева книг:

Добре, ми тебе полікуємо в книжковій лікарні, а потім ти разом з усіма книжечками стоятимеш на чистій полиці, і читатимуть тебе тільки хорошіЮ добрі діти. А ось і Книжковий лікар.

(Книжковий лікар виходить з коробкою, в якій знаходяться всі необхідні предмети, щоб підклеїти книги: ножиці, клей, газетний папір, скотч, закладки. Він дістає їх, а діти називають.)

Книжковий лікар:

Хто навчитись хоче

Книжку лікувати,

Приходьте, будь-ласка,

Буду вас навчати.

Королева книг:

Отож, діти, любіть книги, бережіть їх! Віднині ви є читачами бібліотеки. Щиросердно вітаю вас і надаю слово господарці книжкового царства – шкільному бібліотекарю Надії Романівні.

Бібліотекар:

Шановні першокласники! Від імені учительського та учнівського колективу школи вітаю вас з посвяченням в читачі й вручаю читацькі формуляри та пам’ятку «Юному читачу!».

(Слово надається батькам. Вони вітають дітей, бажають їм цікавих мандрівок книжковим світом і дарують у шкільну бібліотеку збірки українських казок із дарчим пам’ятником підписом.)

Королева книг:

Любі хлопчики й дівчатка!

Закінчилось наше свято,

Настав час вирушати в дорогу.

Вчіться, діти!

Мудра книжка

Скаже вам дуже багато

З того, що колись іншими

І посіяно, й пожато.

Я вам хочу побажати

Книг багато прочитати.

 

 

Рекомендуємо

Коментування вимкнено

крути 102

Гостьова


Гість
Зацікавленим історією ...

Сергій
Карти роських земель пізн...

Гість
Для зацікавлених історією...

Ірина
Коли копіюєте матеріал з ...

Denis
Excellent site! Great...

Downloads