Заходьте на сайт через чи інші соціальні мержі.

Осінь-чарівниця. Виховне заняття 2 клас

Мета: навчитися бачити красу землі, збагатити уявлення дітей про пори року – осінь; удосконалювати вміння зв’язного і послідовного викладання думки, збагачувати словниковий запас учнів. Розвивати фантазію, уяву, увагу, пам’ять; виховувати любов до природи.

Обладнання: дари золотої осені, листочки дерев, ілюстрації, костюм бабусі.

Хід заняття

І. Організаційна частина

- Доброго дня, діточки. Сідайте.

Рада вас вітати.

Чи готові ви до праці

дружно приступати.

- Тему сьогоднішнього заняття ви дізнаєтеся розгадавши загадку.

Хто вона, ота красуня

В золотім намисті

Що без пензля і без фарб

Скрізь малює листя? (осінь)

- Так, дітки правильно, – це осінь.

ІІ. Основна частина

1. Бесіда з елементами розповіді

- Осінь хазяйнує скрізь, куди не глянь. Прибрала золотом сади, парки, ліси, струшує до долу жовте листя.

- Які осінні місяці ви знаєте? (Жовтень, вересень, листопад)

- Чому вони так називаються?

- Чим осінь відрізняється від інших пір року?

- Які дари нам приносить осінь?

2. Легенда

- А зараз давайте послухаємо легенду про осінь.

За народними переказами осінь перша старша дочка Сонця. Вона останньою залишила батьківський дім і стала на Землі четвертою порою року. Посилаючи осінь на землю Сонце сказало їй: забирай все моє багатство. Я віддаю тобі все своє золото. Будь щедрою і люди будуть любити тебе. І осінь, як ви бачите, виконала наказ Сонця і кожного року дарує нам щедрі дарунки полів і садів чарує нас своїм осіннім золотом.

-  Що сказало Сонце, коли посилало Осінь на землю.

-  Чи виконала наказ сонця – Осінь?

-  Чи любите ви діти осінь?

3. Фізкультхвилинка

Трава низенька – низенька

Дерева високі – високі

Вітер дерева колише, гойдає

То вниз, то вгору

Птахи летять, відлітають

А діти тихенько за парти сідають

4. Зустріч з бабусею

- Добрий день, малята. Рада вас я сьогодні вітати. Ой дайте я десь присяду, а то так замучилась. Ходжу від самого ранку по місту і бачу багато людей і дітей. Але всі вони якісь невеселі, такі бліді, не бігають, не бавляться. А чому? Це все тому, що ви не їсте фруктів, овочів. Ви хіба знаєте, що таке чіпси, сухарики. Та де у наш час знали, що воно таке! Ходили босі, їли все що на городі і в саду росло. А ви їсте все, що попало. Тому такі бліді, подивіться навіть яке у вас волоссячко ріденьке, ламке. А в мене які коси були! Та в кулак взяти не можна було. Мийте волоссячко відваром з ромашки, барвінку, а не всякими там шампунями. Тож я раджу вам їсти побільше овочів, фруктів, їжте часничок, цибулю. Пийте узвар з шипшини, яблук, груш. І будете виглядати, як красне сонечко.

- Діточки, давайте пограємо з вами в одну гру.

5. Гра « Долоні »

- Я буду говорити фразу, якщо це правильно – плескаєте, якщо ні – то не плескаєте.

Жовтіє листя   +

Збираємо малину  -

Збираємо помідори   -

Восени Світить сонце  +

Ночі коротші, дні довші -

Всі дерева скидають листя  +

Діти ліплять снігову бабу  -

Збирають гриби  +

- Діточки, подякуємо бабусі.

6. Гра « Склади слово »

- Діточки, а зараз пограємо гру, на дошці написане слово вам потрібно утворити нові слова.

Павутинка

Пан, вутка, канат, павук, кавун, вата, нитка, тапки, канапа

- Молодці!

ІІІ. Заключна частина

-     Діточки, якою була тема нашого заняття? (…)

-    Що нового ви дізналися? (…)

-    Чи сподобалося вам наше заняття? (…)

-    Отже, діточки, будьте щедрі, як осінь, багаті як врожай, красиві як золото. На цьому наше виховне заняття закінчено.

Рекомендуємо

Коментування вимкнено

osinj13_0 крути

Гостьова


Гість
Зацікавленим історією ...

Сергій
Карти роських земель пізн...

Гість
Для зацікавлених історією...

Ірина
Коли копіюєте матеріал з ...

Denis
Excellent site! Great...

Downloads